راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما
نوشته شده توسط : تینا

 

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

اینکه کدام صندلی هواپیما در موقعیت بهتری قرار دارد، بستگی به اولویت های شما خواهد داشت. اگر قصد دارید، سفری هوایی داشته باشید، با ما همراه باشید تا عالی ترین صندلی های هواپیما را به شما معرفی کنیم.

اگر شما بهترین خدمات را می خواهید

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

زمانی که شما وارد هواپیما می شوید، مهماندار ها به شما خوش آمد می گویند. بهتر است با لبخند و برخورد صمیمانه به آنها پاسخ دهید؛ زیرا این کار تاثیر خوبی روی مهماندار ها دارد و تا آخر پرواز چهره شما در خاطرشان می ماند. اگر شما به دنبال بهترین خدمات و یا سفارش غذای متفاوتی هستید، علاوه بر فراموش نکردن لبخند، بهتر است در صندلی های عقب هواپیما بنشینید؛ زیرا در صورتی که شما در خواستی مانند بالشت، پتو یا یک نوشیدنی اضافه داشته باشید، مهمان دار می تواند بدون اینکه بقیه مسافران متوجه شوند، به درخواست شما رسیدگی کند. معمولا خدمه تمایلی به سرویس دهی از سمت جلو ندارند، زیرا باعث می شود دیگران نیز به صورت زنجیر وار همین موارد را تقاضا کنند. بهترین تورهای کیش

برای بهترین چشم انداز

اگر به دنبال بهترین صندلی برای تماشای مناظر از پنجره های هواپیما هستید، این مساله بستگی به فرودگاه شما دارد. پیشنهاد می کنیم برای تماشای چشم انداز های زیبا، صندلی های روی بال هواپیما را انتخاب نکنید.

برای بیشترین امنیت

شرکت های هواپیمایی، امنیت تمام صندلی های هواپیما را یکسان می دانند. اما طبق تحقیقات انجام شده در سال 2009، مسافرانی که در صندلی های عقب نشسته اند، شانس بیشتری برای جان سالم به در بردن از تصادفات دارند.

برای سریعترین خروج

اگر شما برای رسیدن به یک قرار کاری باید سوار هواپیما شوید تورهای ارزان کیش و باید خودتان را سریع به شرکت برسانید. پیشنهاد می کنیم در جلوی هواپیما و سمت چپ و در کنار در خروجی بنشینید.  

برای خواب راحت تر

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

معمولا خوابیدن در سفر های هوایی کار آسانی نیست و صدایی مثل وزوز موتور هواپیما، ناراحت بودن جای سر و گردن، احتیاج مسافر بغل دستی به دستشویی و ....مانع از خوابیدن می شود. اگر نیاز دارید در طول پرواز استراحت کنید تا بتوانید بعد از سفر سرحال باشید، بهترین صندلی برای شما، صندلی های کنار پنجره در جلوی هواپیما می باشد. هم چنین می توانید با پایین کشیدن پرده پنجره، موقعیت خوبی برای قرار دادن سر خود به وجود بیاورید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید با هواپیما سفر کنید آفر تور کیش، بهتر است با توجه به اولویت هایتان، صندلی خود را رزرو نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما,آفر تور کیش,تور کیش در بهترین هتل های کیش,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: